Z nəsli ilə dəyişən işçi qüvvəsi necə idarə olunmalıdır?

Texnoloji inkişaflar, rəqəmsallaşma, daim yenilənən iş dünyası, son zamanlar daha bir dəyişiklik amili var: Nəsil Z! Fərqli qavrayışlara, gözləntilərə və bacarıqlara malik olan bu nəsil artıq iş həyatına da qarışır. İnsan Resursları Layihəsi Məsləhətçisi İpek Aralın bu nöqtədə işəgötürənlərə təklifləri var.

 

Əvvəllər lider profili var idi; hər şeyin ən yaxşısını və ən doğrusunu bildiyini iddia edən bir qaşını qaldırdı. Hamı onun qarşısında əyilir, demək olar ki, ondan xəbərsiz heç kəs nəfəs ala bilmir... İndi bu cümlələri oxumaq belə gülməlidir; çünki o dövr çoxdan bitib. Bunu dərk etməyənlər isə məhv olmağa məhkumdurlar. Yeni nəsillər gəldi və daha çoxu gələcək! Siz Z və Alpha nəsilləri deyirsiniz, deməliyəm ki, onlar informatik, interaktiv, dəyişkən, sürətli, utancaq və kövrəkdirlər.

 

2000-ci ildən sonra doğulan, 21-ci əsrin bulanıq, mürəkkəb və gözlənilməz təbiətini ruhlarında daşıyan insanların ölkəyə girişi ilə hətta ənənəvi, dəyişikliyə davamlı qurumlar da fərqli bir şey etmələri lazım olduğunun fərqindədirlər. Onları idarə etmək, onlara rəhbərlik etmək əvvəlki kimi deyil, tək qaşını qaldırıb şirin və ya sərt əmrlər qışqırmaqla. Buna görə də deyə bilərik ki, korporativ liderlərin növbəti ən böyük imtahanı Z və ondan kənarda gələcək nəsillərin dəyərlərini, prioritetlərini və gözləntilərini anlamaq olacaq.Böyük potensiala malik olduğuna inandığımız Z nəslinin liderləri üçün görüləcək ilk iş, onlara yaradıcılıq və azadlıqlarını müəyyən etməyə imkan verəcək sahələr açmaqdır. Bu sahələr çoxölçülü olmalıdır, harada, nə vaxt, necə işləyəcək, nə edəcəklərinə qərar vermək azadlığına qədər. Təbii ki, bu cür çevikliyi təmin etmək üçün qurumların öz işini və keyfiyyət standartlarını dəqiq müəyyən etmələri və gənc əməkdaşlarına anlaya biləcəkləri dildə “oyun qaydalarını öyrətmələri” ilkin şərtdir. Bu öyrənmə prosesi diqqətlə hazırlanmış oriyentasiya və onboarding proqramları vasitəsilə həyata keçirilə bilər.

 

Heç vaxt unudulmamalıdır ki, yeni nəsillərin liderlərdən ən böyük gözləntisi davamlı və çox yönlü öyrənmə ehtiyacıdır. Klassik sinif və ya rəqəmsal təhsildən kənara çıxan sistemlərin dizaynı vacibdir. Məşq etmək, mentorluq etmək, davamlı və effektiv rəy vermək və qəbul etmək, yaradıcı çətin tapşırıqlar və həm etmək/təcrübə etmək, həm öyrənmək və inkişaf etdirmək gənclərin cavablandırılması lazım olan gözləntiləri və ehtiyacları arasındadır.

 

Liderlərin diqqət etməli olduğu və Z nəslinin böyük əhəmiyyət verdiyi başqa bir məsələ komanda yoldaşlarının keyfiyyət və bacarıqlarıdır. İşbirliyi, paylaşma və öyrənmə əzələləri əvvəlki nəsillərdən qat-qat güclü olan Z nəslinin iş dünyasında yaratacağı bəlkə də ən böyük imkanlar “biz” olmaq iradəsi, şüuru və səyidir. Onların “biz” olmaq istəyini insanlığa, təbiətə və sülhə olan sevgilərindən də anlaya bilərik.Doğulduğu andan texnologiya ilə yaşayan Z nəslinin ən həssas məsələsi ünsiyyətdir. Sosial şəbəkələrdə hər cür emosiyanı istədikləri kimi ifadə etməyə vərdiş edən gənclər, xüsusən də iş həyatının məhdud və nizamlı ünsiyyət prosesləri ilə qarşılaşdıqda səngiyə bilər. Zamanın daxili və xarici kommunikasiya proseslərini necə dəyişdirəcəyini təxmin etmək mümkün olmasa da, liderlər hörmət anlayışını nəsillər və texnologiya üzərində bir dəyər kimi yerləşdirməlidirlər. Liderlər Z nəslinə öz hörmətlərini həvəslə dinləməklə göstərə bilərlər. Davamlı olaraq onların hiss və düşüncələrini dinləmək (empatiya qurmaq), müxtəlif mövzularda suallar vermək, onları düşündürmək, bir sözlə, spontan kouçinq vasitəsilə öz potensiallarını üzə çıxarmaq, istiqamət vermək və təcrübə mübadiləsi aparmaqla mentorluq etmək Z nəslinin liderlərlə əlaqələrini daha da inkişaf etdirə bilər. daha səmimi, yüksək keyfiyyətli və məhsuldar tezlik.

 

Nəhayət, liderlərin diqqət etməli olduğu məsələ Z nəslinin sıx şəkildə yaşadığı həddindən artıq stress və narahatlıqdır. Z nəslinin sosial şəbəkələrə, yüksək xaricdən istinad edilən və hiss olunan dəyərlərə (gözəllik, zənginlik, uğur və s.) əsaslanan həyat sürməsi onları daim müqayisələr aparmağa, özünüdərklərini aşağı salmağa sövq edir. Liderlər Z nəslinə öz daxili inkişaf etdirəcəkləri rifah/sağlamlıq və zehinlilik proqramları ilə həyatlarında olan stressorları daha effektiv idarə etməyi öyrədə bilər.

27-07-2023

Oxşar Məqalələr

21-07-2023
389

Biznes nədir? Biznesin hansı növləri var?

27-07-2023
282

PR haqqında bilinməsi gərəkən məlumatlar

29-07-2023
157

İşçilərinizin güclü tərəflərini ortaya qoya biləcək suallar

27-07-2023
66

Performansın idarə edilməsi və işçilərin cəlb edilməsi necə idarə olunmalıdır?

29-07-2023
40

Hibrid əməliyyat modelinin üstünlükləri və çatışmazlıqları hansılardır?

08-09-2023
0

İş axtaranlar üçün sosial media strategiyası

15-09-2023
0

Müsahibədə bədən dilindən istifadə texnikaları

15-09-2023
0

Aromamarketinq səyahət sənayesinə və turizmə müştəri davranışlarını və təcrübələrini idarə etməyə necə kömək edir?

19-09-2023
0

Uğurlu Tikinti Biznesinin qurulması: Məsləhətlər və Strategiyalar

19-09-2023
0

Professional CV Hazırlamaq Üçün Ödənişsiz Saytlar

21-09-2023
0

Google Şirkətinin Müsahibə Sualları

26-09-2023
0

Action Faking nədir?

27-09-2023
0

Guerilla marketinq nədir? Guerilla Marketinq haqqında bilmədiklərimiz nələrdir?

27-09-2023
0

Süni zəka vs İş dünyası

28-09-2023
0

Content marketing nədir ?

28-09-2023
0

Nə üçün "İnsan Resursları"?

28-09-2023
0

İşəgötürənlərin CV-lərdə nəzərə aldığı 8 şey

16-02-2024
0

Fərqli Hekayəsi Olan 5 Məşhur Şirkət