Content marketing nədir ?

30 Content Marketing Statistics You Should Know

 

Content marketing Məzmun marketinqdir

Marketinq korporativ şirkətlərin, sahibkarların, biznesmenlərin həyatında əhəmiyyətli olmağa davam edərkən, fərqli yanaşmaların populyarlaşması ilə də şəklini dəyişir. Bu gün xüsusilə son bir neçə ildə marketinqdə əhəmiyyətini artıran bir yanaşmadan danışacağam. Məzmun marketinqi nədir sualına cavab verməyə çalışacağam.

İlk növbədə marketinqdə hər hansı yanaşmanı başa düşmək üçün beynimizdə marketinqin orta tərifi olmalıdır. Təbii ki, marketinqin dəqiq tərifini vermək mümkün olmasa da, subyektiv olaraq bu tərifi vermək istərdim.

Marketinq məhsulumuzun və ya xidmətimizin insanlara çatdırılması və satışa çevrilməsi üçün etdiyimiz bütün fəaliyyətlərə verilən addır ki, bu da bizim əsas məqsədimizdir.

Marketinq bir prosesdir, satış isə nail olmaq istədiyimiz son məqsəddir.

Beləliklə, məzmun marketinqi nədir?

Məzmun marketinqi, dəqiq müəyyən edilmiş auditoriyanı cəlb etmək və saxlamaq üçün dəyərli, müvafiq və ardıcıl məzmunun yaradılmasına və yayılmasına diqqət yetirən strateji marketinq yanaşmasıdır.

Hədəf auditoriyanıza çatmaq üçün  nə lazımdır ?

planlaşdırma, yaratmaq, paylanması,

Siz də məzmun yaratdığınızın səhifəni və ya Saytınızın reklamını edərək daha çox izləyici əldə edə bilərsiniz . Telegram kanallarının İnstagram hesablarının və s sosial  şəbəkələrdə olan contentlərinizin daha çox insana çatması üçün  linker.az istifadə edə bilərsiniz 

O, marka məlumatlılığı, satış, əhatə dairəsi, qarşılıqlı əlaqənin diqqət mərkəzində olduğu bütün amillərə diqqət yetirir.

Məzmun marketinqi dedikdə ağla gələn ilk şey SEO-ya uyğun məzmundur. Bilirəm... Əslində, bu doğru deyil. Məzmun marketinqi məzmun yazmaqla vebsaytı axtarış sistemlərində önə çıxaran marketinq yanaşması deyil. Məzmun marketinqi auditoriyanızın B2B və ya B2C olmasından asılı olmayaraq müştərilərinizə tez çatmağa imkan verir. Məzmun marketinqi ilə siz hədəf auditoriyanızı əvvəlcə istifadəçiniz, sonra isə sadiq müştəriniz edirsiniz. Inbound Marketing yanaşmasının ən mühüm elementlərindən biri olan bu marketinq yanaşması hədəf auditoriyanıza ehtiyac duyduqları anda çatmağa və problemlərinin həlli yollarını taparaq onların diqqətini müvəffəqiyyətlə cəlb etməyə imkan verir. Əslində hər şeyin təməlində olan məzmunu düzgün idarə etdikdə ortaya çıxan strateji yanaşmadır desək, səhv olmaz.

Düzgün məzmun olmadan marketinq mümkün deyil. Hansı növ marketinq fəaliyyəti ilə məşğul olursunuzsa olun, müraciət etdiyiniz auditoriya üçün keyfiyyətli və ən uyğun məzmun olmadan fəaliyyətləriniz enerji itkisi olacaq. Ona görə də məzmun marketinqi marketinq prosesinin ayrıca bir hissəsi kimi qəbul edilməməlidir.

Məzmun marketinqi niyə vacibdir?

Bu gün insanlar əvvəlkindən daha çox marketinq mesajı və məzmunu ilə üzləşirlər. Cari hesablamalara görə, bir şəxs gündə 2900-dən çox brend mesajı və məzmunu görür. Bu, marketoloqları statik vəziyyətdə itirilməyən cəlbedici məzmun istehsal etməyə məcbur edən diqqət çatışmazlığı mühiti yaradır. Lakin yaxşı hazırlanmış məzmun marketinq strategiyası ilə siz öz biznesinizi düşüncə lideri kimi yerləşdirə və istifadəçilərinizi məlumatlandırarkən və maarifləndirərkən üstünlük verilən brendə çevrilə bilərsiniz.

Faydalı və əyləncəli məzmun təmin etmək, markanız və müştəriləriniz arasında zamanla böyüməyə və güclənməyə davam edən güclü bir əlaqə yaradacaq.

Bu gün B2B marketoloqlarının 41%-i diqqətini müştərinin alış səyahəti ilə əlaqəli məzmuna yönəldir, lakin bir çox müəssisələr alış dövrünün hər mərhələsinə uyğunlaşdırılmış fərdiləşdirilmiş məzmun istehsal edə bilmir. Fərdi mesajlaşma təkcə demoqrafik və ya şirkət məlumatı meyarlarına əsaslanan hədəfləmə demək deyil, həm də alıcının səyahətinin hər mərhələsinə uyğun gələn məzmunun istehsalı deməkdir.

İstehlakçıların 85%-i məhsul və ya xidmətin reklamı ilə qarşılaşan təşkilatlara deyil, problemlərini həll edən məzmun istehsal edərək onlara toxunan təşkilatlara etibar edir. Bu yanaşma istehlakçılara onların özləri üçün qiymətləndirmək və qərar vermək qabiliyyətini qəbul etdiyinizi və qiymətləndirdiyinizi göstərir. Bu, həm dönüşümləri, həm də marka sadiqliyini artıran ən vacib məqamdır.

Məzmun Marketinq Komponentləri

Məzmun marketinqi müxtəlif formalarda ola bilər və onu düzgün əldə etmək üçün potensial alıcılarınızın hansı məzmun növünü istehlak etməyə üstünlük verdiyini müəyyən etməlisiniz. Bunun üçün ən yaxşı yol Alıcı Şəxsiyyəti təhlili etməkdir. Bunu ətraflı şəkildə etdiyiniz zaman məzmun marketinq strategiyanız daha dəqiq müstəvidə irəliləyəcək.

Bloq yazıları: Məzmun marketinq strategiyanızın ən vacib komponentlərindən biridir. Şirkət bloqu yazıları ardıcıl cədvəldə saxlamağa kömək edən digər məzmunu çarpaz təbliğ etmək üçün istifadə edilə bilər və istifadə edilməlidir. Search Engine Optimization (SEO) ilə tanış olan marketinq komandasının üzvü ilə Semantikanızın və hədəf auditoriyanızın ehtiyac və problemlərini həll edən məzmun strategiyanızın ən vacib addımı olacaqdır.

Elektron kitablar: E-kitab məzmunu bir növ povest quruluşuna uyğun olmalıdır və çoxlu yaxşı cəhətlərə malik olmalıdır, orijinal dizayn daxil edilməlidir. Elektron kitabın məqsədi maarifləndirməkdir, lakin onun dilinin brend diskursunuza uyğun olması vacibdir.

Video: Məzmun strategiyasının bir hissəsi kimi videodan səmərəli istifadə etməyin hiyləsi videonu mümkün qədər vaxtdan müstəqil saxlamaqdır ki, siz daim daha çox şey yaratmaq üçün vaxt və pul sərf etməyəsiniz. Brendinizi YouTube-un geniş və aktiv auditoriyasına tanıtmaq üçün yüksək keyfiyyətli video məzmunu da əhəmiyyətli olacaq.

İnfoqrafiya: Mümkün qədər az mətndən istifadə edin və şəkillərin hekayəni izah etməsinə icazə verin. Mükəmməl daxili qrafik dizayneriniz yoxdursa, gözəl və informativ bir şey yarada bilən istedadlı frilanserlə işləyə bilərsiniz.

Calisma kitabları və Şablonlar: Bu resurslar informasiyaya əsaslanaraq brendinizi alıcılar qarşısında saxlamaq üçün əla yoldur. O, çap üçün nəzərdə tutulmalı və mümkün qədər interaktiv və praktik olmalıdır.

Ağ Sənədlər və Hesabatlar: Bu materiallar elektron kitaba bənzəyir ki, onlar əsasən təhsil məqsədləri üçün nəzərdə tutulub, lakin ağ sənədlər və hesabatlar ümumiyyətlə daha az qrafik tərtib olunub və bir qədər daha peşəkar dildən istifadə edirlər. Onlar həmçinin digər təşkilatlarla tərəfdaşlıq imkanları yarada bilərlər.

Məzmun calismalari : Faktlar və tam hekayələrlə nümunə araşdırmaları məzmun marketinq strategiyanızın vacib komponenti olacaqdır. Bu o deməkdir ki, məzmun brendə deyil, dəyər və nəticələrə diqqət yetirməli və buna uyğun hazırlanmalıdır.

28-09-2023

Oxşar Məqalələr

21-07-2023
389

Biznes nədir? Biznesin hansı növləri var?

27-07-2023
282

PR haqqında bilinməsi gərəkən məlumatlar

27-07-2023
192

Z nəsli ilə dəyişən işçi qüvvəsi necə idarə olunmalıdır?

29-07-2023
157

İşçilərinizin güclü tərəflərini ortaya qoya biləcək suallar

27-07-2023
66

Performansın idarə edilməsi və işçilərin cəlb edilməsi necə idarə olunmalıdır?

29-07-2023
40

Hibrid əməliyyat modelinin üstünlükləri və çatışmazlıqları hansılardır?

08-09-2023
0

İş axtaranlar üçün sosial media strategiyası

15-09-2023
0

Müsahibədə bədən dilindən istifadə texnikaları

15-09-2023
0

Aromamarketinq səyahət sənayesinə və turizmə müştəri davranışlarını və təcrübələrini idarə etməyə necə kömək edir?

19-09-2023
0

Uğurlu Tikinti Biznesinin qurulması: Məsləhətlər və Strategiyalar

19-09-2023
0

Professional CV Hazırlamaq Üçün Ödənişsiz Saytlar

21-09-2023
0

Google Şirkətinin Müsahibə Sualları

26-09-2023
0

Action Faking nədir?

27-09-2023
0

Guerilla marketinq nədir? Guerilla Marketinq haqqında bilmədiklərimiz nələrdir?

27-09-2023
0

Süni zəka vs İş dünyası

28-09-2023
0

Nə üçün "İnsan Resursları"?

28-09-2023
0

İşəgötürənlərin CV-lərdə nəzərə aldığı 8 şey

16-02-2024
0

Fərqli Hekayəsi Olan 5 Məşhur Şirkət