İşçilərinizin güclü tərəflərini ortaya qoya biləcək suallar

İşçilərin sədaqətini artırmaq üçün təkmilləşmə sahələrini təkmilləşdirməklə yanaşı, işçilərin zəif tərəflərini gücləndirmək vacibdir. İşçilərin Nizamlanması Mütəxəssisi Bertay Fişekçi məqaləmizdə əməkdaşlarınızın güclü tərəflərini üzə çıxarmağa imkan verəcək təkliflərini paylaşdı.

Komandanızdakı işçilər işlərini yerinə yetirərkən öz güclərindən istifadə edə bilirlərmi? Bir şey edərkən zövqlə işləyirlər, bəzən vaxtı unudurlar və nəhayət, müvəffəqiyyət hissi ilə özlərini yaxşı hiss edirlər? Yoxsa vaxtlarının çoxunu başqa insanlara arxalanaraq, özlərini yaxşı hiss etmədikləri və mütəxəssis olduqları işlərlə məşğul olmağa sərf edirlər? “Bitsə də, amma gedirik” hissi tez-tez baş verirmi?

Son zamanlar insan resurslarının idarə edilməsində “zəif tərəflərin tapılması və təkmilləşdirilməsi” yanaşmasından “ən güclü tərəflərin müəyyən edilməsi və inkişaf etdirilməsi” yanaşmasına böyük dəyişiklik baş verib.

Çox hörmət etdiyim keçmiş menecer illik performans müsahibələrində istifadə etmək üçün bu iki sualı yazdı:

Bu il “bacarıqlarıma” hansı yeni bacarığı əlavə etmək istəyirəm? (Zəif cəhətlərdən deyil, bacarıq inkişafından danışırıq)

Gələn il mənim komandama müsbət təsir edə biləcək davranış dəyişikliyim nə olardı? (Komanda lideri və üzvü kimi daha güclü davranışa diqqət yetirmək)

Düşünürəm ki, bunlar dərhal istifadə etmək üçün yaxşı suallardır. Tez-tez istifadə etdiyim Gallup-un işçilərin işə cəlb edilməsi sorğusundan başqa bir sual:

“Mənim şəxsi güclü tərəflərimdən hər gün işimdə istifadə etmək imkanım varmı?”

Bu sualla biz işçinin öz güclü tərəflərindən nə qədər tez-tez istifadə etdiyini ölçür və onun işçi ilə birbaşa əlaqəsini müəyyənləşdiririk. Ən yaxşı komanda liderləri işçilərinin bu suala verdiyi cavabı daim sorğulayan, onlarla bu barədə danışan və lazım gəldikdə hərəkətə keçənlərdir. Fərdlər öz təbii istedadlarını və güclərini işlərində istifadə edə bildikdə, ən yaxşısını etmək üçün güclərini hiss edirlər. Ətraflarına müsbət enerji yeritməklə yanaşı, böyük şəkildə şirkətin məqsədlərinə daha çox töhfə vermək üçün ürəkdən çalışırlar.

29-07-2023

Oxşar Məqalələr

21-07-2023
389

Biznes nədir? Biznesin hansı növləri var?

27-07-2023
282

PR haqqında bilinməsi gərəkən məlumatlar

27-07-2023
192

Z nəsli ilə dəyişən işçi qüvvəsi necə idarə olunmalıdır?

27-07-2023
66

Performansın idarə edilməsi və işçilərin cəlb edilməsi necə idarə olunmalıdır?

29-07-2023
40

Hibrid əməliyyat modelinin üstünlükləri və çatışmazlıqları hansılardır?

08-09-2023
0

İş axtaranlar üçün sosial media strategiyası

15-09-2023
0

Müsahibədə bədən dilindən istifadə texnikaları

15-09-2023
0

Aromamarketinq səyahət sənayesinə və turizmə müştəri davranışlarını və təcrübələrini idarə etməyə necə kömək edir?

19-09-2023
0

Uğurlu Tikinti Biznesinin qurulması: Məsləhətlər və Strategiyalar

19-09-2023
0

Professional CV Hazırlamaq Üçün Ödənişsiz Saytlar

21-09-2023
0

Google Şirkətinin Müsahibə Sualları

26-09-2023
0

Action Faking nədir?

27-09-2023
0

Guerilla marketinq nədir? Guerilla Marketinq haqqında bilmədiklərimiz nələrdir?

27-09-2023
0

Süni zəka vs İş dünyası

28-09-2023
0

Content marketing nədir ?

28-09-2023
0

Nə üçün "İnsan Resursları"?

28-09-2023
0

İşəgötürənlərin CV-lərdə nəzərə aldığı 8 şey

16-02-2024
0

Fərqli Hekayəsi Olan 5 Məşhur Şirkət